- Бренд:
- Модель:KEC0125R
- Артикул:KEC0125R
- Доступно:Очікування 14 днів0
Комплект кришок двигуна (зчеплення, генератора та водяної помпи) для BMW S1000RR з 2019 року.
Захистить кришку генератора, зчеплення та водяний насос від пошкоджень у разі аварії, падіння чи ковзання мотоцикла.
Ці дивовижні кришки двигуна були розроблені у співпраці з гоночними командами та пройшли краш-тести в рамках R&G Racing Suzuki GSX-R Trophy. Виготовлені з 4-міліметрового поліпропілену, що забезпечує захист, довговічність та гарний зовнішній вигляд. Схвалено Каліфорнійською школою супербайків.
У цей комплект входять:
ECC0287R - Кришка генератора з лівого боку
ECC0288R - Кришка водяного насоса (помпи) з лівого боку
ECC0289R - Кришка зчеплення з правого боку
Кришки корпусу двигуна R&G Race Series були спеціально розроблені для гоночних команд та гонщиків. У комплект входить змінний слайдер, який збільшить безпеку кришки двигуна при тривалому ковзанні мотоцикла по асфальту. Слайдер можна замінити окремо без необхідності купувати нову кришку!
Захист просто прикручується болтами до кришки двигуна, тому не потрібно витрачати час на клей і нічого не треба знімати. Тонка форма для максимального дорожнього просвіту, надлегка вага, матова поверхня та захист однієї з найуразливіших частин мотоцикла – все це може врятувати вас у разі аварії. Ви колись бачили ціни на нову кришку двигуна? Зроблено у Великій Британії
Широко використовується в усьому світі тисячами шосейних гонщиків, ентузіастами трек-дня, Каліфорнійською школою супербайків (США) та гоночною школою Кріса Уокера (Великобританія). Весь асортимент захисних кришок двигуна схвалений Британським чемпіонатом з супербайку (BSB) та серією MotoAmerica для використання у будь-яких змаганнях, санкціонованих цими організаціями. Це схвалення означає, що гонщики та команди, які беруть участь у заходах та чемпіонатах під цими прапорами, тепер можуть безпечно використовувати продукт, який був ретельно протестований, відповідає та перевищує специфікації, необхідні для перегонів, як це встановлено гоночною владою для захисту корпусів двигунів у разі аварії. .